D.U.K
Dažniausiai užduodami klausimai
KAIP APSIPIRKTI MOKIVEZI.LT?
Išsirinkite bei įsidėkite prekes į krepšelį, išsirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdus bei pateikite užsakymą, spausdami "Užsakyti".
PER KIEK LAIKO PRISTATOMAS UŽSAKYMAS?
Užsakymus įsipareigojame paruošti atsiėmimui ar perduoti pristatymui ne vėliau kaip per 1-4 darbo dienas. Atskirais atvejais užsakymo terminas gali būti ilgesnis, jei reikalingas prekių papildymas, ar kurjerio tarnyba vėluoja pristatyti prekes.
AR GALIU NEMOKAMAI ATSIIMTI UŽSAKYMĄ MOKI VEŽI PARDUOTUVĖJE?
Be abejonės, savo užsakymą galite atsiimti bet kurioje iš 24 MOKI VEŽI parduotuvių. Neturint tam tikro produkto Jūsų norimoje parduotuvėje, siūlome siuntos pervežimo paslaugą. Daugiau apie tai: Prekių pristatymas ir atsiėmimas
AR GALIU SUMOKĖTI UŽ UŽSAKYMĄ ATSIIMANT PREKES MOKI VEŽI PARDUOTUVĖJE AR PRISTAČIUS KURJERIUI?
Sumokėti už užsakymą būtina patvirtinus užsakymą elektroninėje parduotuvėje. Deja, galimybės apmokėti atsiimant prekes nėra.
KUR RASTI INFORMACIJĄ APIE MANO UŽSAKYMĄ?
Jūsų užsakymo informacija matoma prisijungus prie Jūsų paskyros bei pateikiama Jums elektroniniu paštu, kurįį nurodėte pateikdami užsakymą.
KUR GALIU KREIPTIS, JEIGU NERANDU NORIMOS PREKĖS AR PREKĖS DĖL LIKUČIO TRŪKUMO NEGALIU UŽSISAKYTI MOKIVEZI.LT?
Dėl specialaus užsakymo pirkimo reiktų kreiptis į Didmeninės prekybos skyrių. Didmeninės prekybos skyrių kontaktus galite rasti paspaudus ant šios nuorodos.
KOKS INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS MOKIVEZI.LT DARBO LAIKAS?
Užsisakyti prekių galite visada: I–VII visą parą. Ne darbo dienomis ir valandomis užsisakę prekių, gausite el. pranešimą apie užsakymo eigą.
KUR KREIPTIS TURINT KLAUSIMŲ?
Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu pagalba@mokivezi.lt.