Lojalumo programos „Meistrui" ir „Naujiems namams" taisyklės
UAB „MAKVEŽA“ LOJALUMO KORTELIŲ PROGRAMOS BENDROSIOS TAISYKLĖS
Redakcija įsigalioja: 2021-04-29. Atnaujinta 2023-06-26
1. NAUDOJAMOS SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI
1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) – tai dokumentas, kuris reglamentuoja bendrąsias UAB „MAKVEŽA“ (toliau – MOKI VEŽI) Lojalumo Programos sąlygas, nustato nuolaidų kortelės išdavimo ir naudojimo tvarką bei lojalumo programos dalyvių asmens duomenų tvarkymą.
1.2. Lojalumo programa (toliau – Programa) – UAB „MAKVEŽA“ vykdoma Lojalumo Programa, skirta:
1.1.1 MEISTRAMS – fiziniams pirkėjams, užsiimantiems individualia namų statybos/remonto veiklą.
1.1.2 NAUJIEMS NAMAMS – fiziniams asmenims, įsigijusiems, besistatantiems ar remontuojantiems namus.
1.3. Lojalumo programos pasiūlymai – tai su Kortele jos turėtojams suteikiama galimybė naudotis teikiamomis nuolaidomis, privilegijomis bei specialiomis kainomis UAB „MAKVEŽA“ valdomose parduotuvėse „MOKI-VEŽI“. Šias taisykles, Kortelės naudojimo taisykles, nuolaidų suteikimo taisykles, parduotuvių, kuriose taikomos nuolaidos, sąrašą, MOKI VEŽI nustato, keičia ar panaikina savo nuožiūra ir paskelbia apie tai prekybos vietose, interneto svetainėje www.mokivezi.lt ar kitais pasirinktais būdais.
1.4. Anketa – popierinė arba elektroninė registracijos anketa, kuri yra pildoma ir pasirašoma tampant Lojalumo Programos dalyviu gaunant arba keičiant kortelę „MEISTRAMS“ arba „NAUJIEMS NAMAMS“.
1.5. Jūs (toliau – Programos dalyvis) – užpildęs anketą ir ją pasirašęs tampate Lojalumo Programos dalyviu.
1.6. Asmens duomenys – Partnerių tvarkomi Programos dalyvio asmens duomenys, aprašyti šiose Taisyklėse.
2. LOJALUMO KORTELĖS IŠDAVIMAS, GALIOJIMAS, BLOKAVIMAS, KEITIMAS
2.1. Lojalumo kortelė išduodama šių Taisyklių nustatyta tvarka MOKI VEŽI parduotuvės „Didmeninės prekybos“ vietose užpildžius Anketą ir sumokėjus nustatytą kortelės kainą.
2.2. Lojalumo kortelė galioja visuose MOKI VEŽI prekybos centruose.
2.3. Lojalumo kortelė išduodama fiziniams asmenims nuo 18 (aštuoniolikos) metų.
2.4. Išduota Lojalumo kortelė aktyvuojama per 2 darbo dienas.
2.5. Asmuo, nepateikęs žvaigždute Anketoje pažymėtų duomenų ir / arba nepasirašęs Anketos, arba nustačius, kad anketoje nurodyti duomenys yra klaidingi, Lojalumo programoje dalyvauti negalės. Tokiu atveju MOKI VEŽI turi teisę neišduoti Lojalumo kortelės ar be atskiro įspėjimo sustabdyti Lojalumo kortelės galiojimą.
2.6. Pateikiant užpildytą Anketą, ją priimantis darbuotojas turi teisę paprašyti Jūsų asmens tapatybę liudijančio dokumento Jūsų tapatybei nustatyti.
2.7. Kortelė „MEISTRAMS“ išduodama asmenims vykdantiems veiklą ir galintiems pateikti galiojantį veiklos Nr.
2.8. Kortelė „NAUJIEMS NAMAS“ išduodama klientui tik:
2.8.1. Atlikus 500 Eur arba didesnį įnašą pavedimu į pardavėjo nurodytą sąskaitą.
2.8.2. Avansu 6 mėn. laikotarpiui su kliento įsipareigojimu nupirkti prekių už 500 Eur sumą.
2.8.3. Pateikus prekių užsakymą už 500 Eur ir daugiau.
2.9. Lojalumo kortelė galioja 6 mėn. nuo jos išdavimo datos . Pratęsimų skaičius neribotas.
2.9.1. Kortelė „MEISTRAMS“ blokuojama po 6 mėn. neaktyvaus laikotarpio.
2.9.2. Kortelė „NAUJIEMS NAMAMS“ blokuojama po 6 mėn. neaktyvaus laikotarpio.
2.10. Neveikianti, pažeista ar sugadinta kortelė nemokamai keičiama didmeninės prekybos skyriuose.
2.11. Pamesta lojalumo kortelė blokuojama ir išduodama nauja.
2.12. Pardavėjas turi teisę vienašališkai koreguoti, nutraukti lojalumo programą. Tokiu atveju informacija apie programos nutraukimą pateikiama bendrovės valdomose prekybos vietose bei interneto puslapyje www.mokivezi.lt
2.13. Iškilus papildomiems klausimams kreipkitės į Jus aptarnavusį didmeninės prekybos pardavimų vadybininką arba bet kurį didmeninės prekybos skyrių.
3. KORTELĖS NAUDOJIMAS
3.1. Kortelė yra asmeninė kortelė, kuria naudotis turi teisę tik tas asmuo, kurio vardu išduota kortelė. MOKI VEŽI darbuotojai ar kiti įgalioti asmenys turi teisę paprašyti kortelės turėtojo pateikti asmens tapatybės dokumentą.
3.2. MOKI VEŽI neatsako tais atvejais, jei Kortelė ir / arba bet kokie duomenys, susiję su Kortele (jos numeris ar kiti duomenys), bet kokiu būdu buvo perduoti naudotis / atskleisti kitam asmeniui, taip pat tais atvejais, jei pametus ar kitaip praradus Kortelę apie tai nėra nedelsiant pranešama MOKI VEŽI šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.3. Kortelės turėtojas turi teisę pasinaudoti Kortelės nuolaida tik tada, jei Kortelė pateikiama prieš atsiskaitant už prekes ar už suteiktas paslaugas.
3.3. Kortelės nuolaidos, akcijų pasiūlymai su kitomis lojalumo kortelių nuolaidomis nesumuojamos. Nuolaidos netaikomos prekėms, įtrauktoms į kitas akcijas, specialiems užsakymams ir tiesioginiams pardavimams bei interneto parduotuvėje www.mokivezi.lt.
4. SUTEIKIAMOS NAUDOS PIRKĖJUI
4.1. Išskirtinis dėmesys:
4.1.1. Asmeninio vadybininko konsultacija ir aptarnavimas.
4.1.2. Prekių užsakymai telefonu, elektroniniu paštu ar atvykus pas asmeninį vadybininką.
4.1.3. Prekių iš katalogų užsakymas.
4.1.4. Informavimas apie atrinktą užsakymą ir jo pristatymą į vietą (jei užsakyta pristatymo paslauga).
4.1.5. Greitas aptarnavimas – atsiskaitymas už pirkinius „Didmeninės“ prekybos vietose.
4.1.6. Rezervuotos vietos klientų automobiliams bei atskiras įėjimas į MOKI VEŽI „Didmeninės“ prekybos vietas didžiosiose MOKI VEŽI parduotuvėse.
4.2. Speciali kainodara MOKI VEŽI asortimento prekėms:
4.2.1.
Grupė |
Prekių grupė |
Nuolaidos dydis |
Remonto prekės |
Kanalizacija, medsraigčiai, el. rankiniai įrankiai, katilai, židiniai, tvirtinimo elementai, daugiasluoksnio vamzdyno sistema, drenažas, ortakių sistema, radiatoriai, grindinis šildymas, grąžtai, GKP tvirtinimas, siurbliai, inkarai, kaiščiai, tvirtinimo įrankiai, matavimo įrankiai, kopėčios, vandens šildytuvai, elektrinės staklės, suvirinimo įranga, kompresoriai, kalimo įrankiai, statybiniai siurbliai, įrankių dėžės, santechnikos medžiagos, laikikliai, sąvaržos, žarnelės, vandens filtravimas, darbo drabužiai, katilų ir židinių dalys. |
iki - 15% |
Apdailos prekės |
Grindys – laminatas, vinilinė grindų danga, akmens masės plytelės, dažai, tapetai, montavimo putos, keraminės plytelės, klinkerinės plytelės, parketlentės, medienos dekoravimo apsaugos priemonės, elektros kabeliai, glaistai, dušo kabinos, jungtukai, kištukiniai lizdai, vonios baldai, įrankiai dažymui, klozetai, vonios ir WC aksesuarai, sifonai ir jų dalys, dekoratyviniai elektros šviestuvai, lauko šviestuvai, skambučiai, elektros jungikliai, elektros lemputės, hermetikai, klijai. |
iki - 15% |
Sodo prekės |
Tvoros metalinės, sodo mediena, sodo technika vejos, šiltnamiai, laistymo priemonės, sodo baldai, sodo rankiniai įrankiai, trąšos, sodo karučiai, sodo technika, sodo dangos, augalai, kepsninės ir jų dalys, virtuvės ir stalo reikmenys, sodo pavėsinės, valymo reikmenys, vazonai, sėklos, namų aksesuarai, smulki virtuvės technika, buities prietaisai, gyvūnų prekės, klimato kontrolės prietaisai, dviračių prekės, daržininko apranga. |
iki - 15% |
Statybinės prekės |
Statybiniai blokai, polistirolas, trinkelės, borteliai, statybinės plokštės, vata, cementinė stogo danga ir priedai, metalinė stogo danga, fasado apkala ir plokštės, cementas, GKP plokštės, profiliai, juostos, kampai, hidroizoliacinės plėvelės, dailylentės, lentos ir grindjuostės, sausi klijai, bituminė stogo danga, klijai, armavimo mišiniai, vidaus ir lauko durys, metaliniai lankstiniai, mūro tinko mišiniai, plytos, betonas, metalinė ir plastikinė lietaus sistema, langai ir jų dalys, laiptai ir jų dalys, medienos gaminiai, birios statybinės medžiagos, automobilių priekabos, pirties įranga. |
iki - 7% |
4.2.2. Pritaikyta nuolaida, sumine išraiška rodoma kliento čekyje.
5. KLIENTŲ ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
5.1 Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslus ir priemones nustato duomenų valdytojas UAB „MAKVEŽA“, įmonės kodas 161621777 vadovaudamasis taisyklėmis nurodytomis UAB „MAKVEŽA” Privatumo taisyklėmis paskelbtomis www.mokivezi.lt.
5.2 Jūsų Asmens duomenys (vardas, pavardė, gimimo data, mobiliojo telefono numeris, el. pašto adresas, pirkimo istorija, t. y. pirkimo data ir laikas, pirkimo vieta, pirkimo suma, kiti pirkimo duomenys, ir kiti Jūsų užpildytoje anketoje nurodyti asmens duomenys tvarkomi Lojalumo Programos vykdymo tikslais.
5.3 Duomenų tvarkymas Kortelės išdavimo ir administravimo tikslu. Taisyklių 5.2. punkte nurodyti Asmens duomenys būtini, kad galėtume išduoti Jums Kortelę ir taikyti Jums kaip lojaliam klientui geresnes sąlygas (įskaitant, tačiau neapsiribojant, Jums suteiktą teisę įsigytoms prekėms gauti specialią nuolaidą ar pasinaudoti kitomis suteiktomis privilegijomis). Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra būtinybė sudaryti ir vykdyti mūsų susitarimą dėl Lojalumo programos kortelės išdavimo, naudojimo ir aptarnavimo. Norėdami dalyvauti Lojalumo programoje, turite pateikti anketoje žvaigždute pažymėtus asmens duomenis. Nepateikus šių duomenų ar nustačius, kad pateikti duomenys yra klaidingi, negalėsite dalyvauti lojalumo programoje. Tokiu atveju turime teisę neišduoti Lojalumo programos kortelės ar be atskiro įspėjimo sustabdyti kortelės galiojimą.
5.4. Duomenų tvarkymas tiesioginės rinkodaros tikslu. Jeigu pildydami Anketą sutikote, Taisyklių 5.2 punkte nurodytus Jūsų Asmens duomenis tvarkome tiesioginės rinkodaros tikslais (įskaitant el. paštu, telefonu) ir automatiškai atliekamo profiliavimo tikslu. Šis asmens duomenų tvarkymas atliekamas tik su Jūsų sutikimu.
5.5. Atliekant automatinį profiliavimą vertinami anketoje aprašyti Jūsų asmens duomenys, pagal juos sudaromas Jūsų kaip pirkėjo paveikslas norint įvertinti Jūsų poreikius, nustatyti su tuo susijusias Jus labiau dominančias prekes bei paslaugas ir jas Jums pasiūlyti bei teirautis Jūsų nuomonės (įskaitant el. paštu ar telefonu) dėl siūlomų Jus labiau dominančių prekių ar paslaugų. Kartais siekiama prekes, paslaugas pasiūlyti Jums labiau tinkamu laiku labiau tinkamoje vietoje, kuri nustatoma pagal pirkimo datą, laiką, Jūsų lankymosi vietą.
5.6. Tiesioginės rinkodaros pranešimai (įskaitant nuomonės apie prekes bei paslaugas teiravimąsi) kortelių turėtojams siunčiami tik kortelių turėtojų nurodytais kontaktiniais duomenimis (įskaitant telefonu, el. paštu).
5.7. Jūs turite teisę nesutikti, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros ir profiliavimo tikslais. Apie savo prieštaravimą prašome mus informuoti el. paštu: duomenupsauga@mokivezi.lt.
5.8. Duomenų tvarkymo laikotarpis:
5.8.1. Jūsų duomenis kortelės administravimo ir Lojalumo Programos tikslais tvarkysime tol, kol naudositės Lojalumo programos kortele. Praėjus 5 (penkeriems) metams po paskutinio pasinaudojimo Jūsų kortele, duomenis perkelsime į archyvą. Galutinai duomenys bus ištrinti praėjus 5 metams nuo perkėlimo į archyvą.
5.8.2. Jūsų duomenis tiesioginės rinkodaros ir profiliavimo tikslu tvarkysime 2 (du) metus po paskutinio apsipirkimo MOKI VEŽI.
6. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Prekės garantija
6.1.1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364 straipsniu, pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).
6.2. Prekių keitimas ir grąžinimas
6.2.1. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu prekės pirkimo vietoje šia tvarka:
6.2.1.1. Grąžindamas tinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę bei pirkimo čekį ir nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina, ir vieną iš Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 1 arba 2 dalyje nurodytų reikalavimų.
6.2.1.2. Grąžindamas netinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę bei pirkimo čekį, nurodo prekės trūkumą (-us) ir Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 1 dalyje nustatytais atvejais pasirinktinai pareikalauja prekę pataisyti (remontuoti) arba ją pakeisti. 6.3.1.3. Vartotojas turi teisę reikalauti pardavėjo proporcingai sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti vartojimo pirkimo–pardavimo sutartį, jeigu tenkinama bent viena Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 4 dalyje nustatyta sąlyga.
6.3.Jei įsigyta prekė nekokybiška:
6.3.1 Vartotojas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, vadovaudamasis Civilinio kodekso 6.364 (1) straipsniu, turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų.
6.3.2. Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti prekę, jeigu to neįmanoma padaryti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:
6.3.2.1. Prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
6.3.2.2. Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
6.3.2.3. Tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.
6.3.2. Vartotojas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, jeigu:
6.31.2.1. Pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba atsisakė tai padaryti;
6.3.2.2. Prekės trūkumas atsirado, nors pardavėjas bandė remontuoti prekę;
6.3.2.3. Prekės trūkumas yra esminis;
6.3.2.4. Pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą nesuremontuos ar nepakeis prekės arba tai sukels didelių nepatogumų vartotojui.
6.3.3. Vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.
6.4. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
6.4.1. Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
6.4.2. Kokybiška prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, jei tokia buvo išrašyta.
6.4.3. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos kokybiškos prekės.
6.4.4. Prekes garantiniam aptarnavimui galima pateikti parduotuvėje, iš kurios pirkote. Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos, nurodomi prekių pakuotėse ir gali skirtis priklausomai nuo gamintojo ir nuo mūsų nepriklauso.
6.5. Negrąžinamos prekės
6.5.1. Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą (pavyzdžiui, elektrotechnika, žaislai, baldai, kosmetika, knygos, apatiniai drabužiai ir kt.). Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.