„MOKI VEŽI“ pajamos pirmajį šių metų pusmetį ženkliai augo

„MOKI VEŽI“ pajamos pirmajį šių metų pusmetį ženkliai augo

„MOKI VEŽI“ pajamos pirmajį šių metų pusmetį ženkliai augo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „MOKI VEŽI“ valdanti bendrovė „Makveža“ ir toliau stabiliai augina pardavimus. Įmonės pajamos pirmąjį šių metų pusmetį augo dviženkliu skaičiumi, o lyginant šių metų II ketvirtį, su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kuomet visos bendrovės parduotuvės veikė pilnu pajėgumu, augo 9 proc.

Anot „MOKI VEŽI“ vykdomojo direktoriaus Sauliaus Jonaičio, augantys bendrovės pardavimai yra stebimi visose kategorijose. Jis pažymi, kad pozityvius rezultatus lėmė skirtingos priežastys.

„Prie finansiškai pasisekusio pusmečio prisidėjo daugybė veiksnių. Pavyzdžiui, tam įtakos turėjo stabilesnė situacija darbo rinkoje, kryptingas klientų patirties gerinimas, nuolatinės investicijos į darbuotojų gerovę, didesnis reklamų pastebimumas. Be to, prisidėjo ir suaktyvėjusi e. prekyba, kartu didinanti tinklo žinomumą bei užtikrinanti konkurencingumą“, – sako S. Jonaitis.

Išreiškia tvirtą pilietinę poziciją

Pašnekovas pratęsia, kad neišvengiamai kai kuriuos įmonės planus pakoregavo ir prieš daugiau kaip 6 mėnesius Rusijos pradėtas karas Ukrainoje.

Pasak jo, įmonė sustabdė rusiškų ir baltarusiškų prekių pirkimą pirmąją invazijos į Ukrainą dieną, t.y., nuo šių metų vasario 24 dienos, kurias pakeitė naujų partnerių produktai. Taip pat bendrovė teikė visapusišką finansinę paramą Ukrainai ir jos gyventojams.

„Sprendimas pirkti alternatyvias prekes net ir aukštesnėmis kainomis buvo paremtas etine ir pilietiška tiek įmonės, tiek visų jos darbuotojų pozicija. Rinkdamiesi naujus partnerius stengėmės atkreipti dėmesį ne tik į tai, ar jie neturi sąsajų su agresoriumi, ar tiekia kokybišką produkciją. Daugiausiai dėmesio skyrėme tiekėjams Europoje. Tai padeda ne tik užsitikrinti didesnį finansinį stabilumą, bet ir prisideda prie Europos ekonomikos plėtimo ir auginimo“, – teigia Saulius Jonaitis.

Anot jo, tarp naujųjų partnerių taip pat nėra ir įmonių iš Kinijos: „Pastarųjų metų pasaulinės tendencijos rodo, kad Kinijos prekių populiarumas traukiasi. Tai lemia ne tik orientavimasis į kokybiškesnes prekes, bet ir didėjančios žaliavų ir logistikos kainos bei brangstanti darbo jėga, auginant šių prekių pirkimo kainas.“

Iššūkiams yra pasiruošę

„MOKI VEŽI“ atstovas akcentuoja, kad pirmojo pusmečio metu problemų kėlė ir brangstančios žaliavos bei augančios energijos kainos.

„Infliacija paveikė visus ekonomikos lygius ir valstybių sektorius, todėl dar didesnį dėmesį skiriame savo išlaidų peržiūrėjimui, energijos ir kitų kaštų optimizavimui. Tačiau tai darome, kad nenukentėtų klientų aptarnavimas ir darbuotojai. Apskritai, pandemija, prekybos suvaržymai ir kiti iššūkiai išmokė mus greitai ir operatyviai reaguoti, todėl esame pasiruošę ir sudėtingesniems scenarijams. Vis dėlto tikimės, kad tiek energetinių resursų kainos, tiek žaliavų kainos pradės stabilizuotis, o tai lems ir mažėjančias kai kurių produktų kainas“, – tvirtina MOKI VEŽI vykdomasis direktorius Saulius Jonaitis.

Sėkmingai įgyvendino ir kitus uždavinius

Pašnekovas pažymi, kad nepaisant įtemptos geopolitinės situacijos ir didelės infliacijos, įmonei pirmąjį šių metų pusmetį pavyko pasiekti ne tik gerų finansinių rezultatų, bet ir įgyvendinti kitus užsibrėžtus tikslus.

„Kaip ir planuota, pirmąjį šių metų pusmetį visiems „MOKI VEŽI“ darbuotojams buvo pakeltas darbo užmokestis, įmonė investavo apie 1,2 mln. Eur[LS1] . Be to, sėkmingai užbaigėme Vilkpėdės g., Vilniuje esančios parduotuvės rekonstrukciją. Liepos mėnesį atnaujinome ir Rokiškyje esančią parduotuvę. Taip pat kryptingai tęsėme pradėtus pokyčius vidinės infrastruktūros ar IT sistemų srityse bei dar daugiau“, – sako „MOKI VEŽI“ atstovas.

Toliau investuos į skirtingus prekybos kanalus

Kalbėdamas apie antrąjį šių metų pusmetį, S. Jonaitis akcentuoja potencialius plėtros planus ir didelį dėmesį bendrovės e. parduotuvei.

„Mes nuolatos žvalgomės ir vertiname potencialias prekybos vietas įvairiuose Lietuvos miestuose, tačiau tuo pat metu suprantame, kad visuomenės įpročiai keičiasi, todėl stengiamės prie jų prisitaikyti. Dėl to ir toliau investuosime į e. komerciją bei kitus prekybos kanalus, vystysime daugiakanalę prekybą, norėdami užtikrinti maksimaliai patogią apsipirkimo patirtį tiek fizinėse, tiek elektroninėse mūsų parduotuvėse“, – teigia pašnekovas.

Naujienos

Palikite komentarą

*
*
*